Arkadaşlar merhaba 28 + 3 haftalık gebeyim nedense karnımın içleri acıyor bildiğiniz böyle karnımın dışı geriliyor acıyor dokunamıyorum böyle karnıma ya neden böyle oluyor acaba aslında ikinci gebeliğin kızım da böyle olduğunu pek hatırlamıyorum belki de olmuştur hani bilmiyorum ama özellikle göbek bölgem ve çevrem çok hassas böyle bildiğiniz acıyor normal mi sizce