Kızlar 1 hafta öncesinde sancı ve kasılmadan dolayı 1 gün hastanede yattım 34+5 iken hap ile sancımı durdurdu doktorum şimdi ise bıraktım her an doğurucakmışım gibi korkuyorum sık sık kasılmam var bazen kasık ağrım yürütmüyor bile belimde ağrıyor bazen doğumun gerçekleşmesi için sadece kasılma yeterli mi ? sancıyı daha az hissediyorum normalden ? Sadece kasılma ile doğumumun başladığı anlamına mı gelir? Ne yapmalıyım?