HaticeArCi ZzZeynepppp bende yatamıyorum karnımın içi aciyor bebek geriliyor iceride sanki. Dik uyumaya karar verdim. 🥹
twokidsmom ZzZeynepppp 38+5 deyim aynıları var. Bazen adet olcak gibi başlangıç ağrısı oluyor. Dun nst de düzensiz sancilar cikti 2 cm aciklik da var. Ama sanki bebegin gelesi yok ahshdh
Maeshatr Kasıklarda ağrı ve aynı anda üst karında sertleşme olmuştu bende düzenli sancıymış meğer erken olduğu için geciktirdi doktorum