defnoloj Ogretmen eğer öyleyse de hiç üzülme Rabbim yerini çok daha güzel dolduruyor, emin ol kalbi durmuşsa da sağlıksız olduğu içim durmuştur. Ama inşallah geç döllenme falandır
dgngr Ogretmen karalar bağlarsan bebeğe zarar verirsin. Bişey yoktur. Doktoru dinle ve dediği zaman git. Bi aksilik olursa acile git muayene ol. Ben de kesin bişey oldu diyebhastanelere gide gide bi oldum.
Eda42_ Ogretmen Sizin bebek görülmüş inşallah kalp atışını duyarsın sağlıkla kötü düşünme herşey iyi olacak inşallah rabbim sevincini yarım bırakmasın amin amin 🤲🏻🤲🏻
fztanne_ Ogretmen canım bunu 2 kere yaşadım. 8 haftalık olması gerekirken 6+1de kalbi durmuş oluyordu. Umarım sende sıkıntı yoktur
Ogretmen aysnrx doktor korkuttu belki kalbi oluşmuş geçen hafta durmuştur dedi. Bundan önceki de boş gebelikti.
bba0110 Ogretmen moral bozmak istemem ama bende 7.haftamda gittiğimde kalp atışı alamadik sizin gibi minik oluşum görünüyordu büyük ihtimalle 3 4 gün önce kalbi durmuş dedi bu olaydan da 2 hafta sonra kanamam başladı ne yazık ki kanama hemen olmayabiliyor
4bebe Merhabalar insallah gec dollenmedır aynı haftalardayız doktor bu zamana kadar kalp atısını duymalıydık dedı bır haftadır 54 mm de cuma gunu kam tahlılıme gore yuzde 90 kürtaj dedı doktor hakkınızda hayırlısı olsun