esrayvz25 ahusn merhaba bende 7+1 im bugün dün gittiğimde kese vardı ama bek görünmedi sizde kaıncı haftada bebek göründü acaba
esrayvz25 ahusn anladım bende pazartesi tekrar gidicem bakalım kese var bebek görünmedi dedi bakalım hayırlısı
ahusn esrayvz25 ben 6+3 gitdim öyle oldu amma çok küçük nokta kadar bir beyaz embiyom olduğunu söylediler ya inkişaf etmemiş ya yeni ediyor dediler amma 7 haftada gördqk bana kürtaj demişdiler canım sen bekle 9 haftaya gec döllenme ola bilir
esrayvz25 ahusn evet büyük ihtimalle geç döllenme ama devlet hastanesi ine gittim ben cihazları o kadar kötüydü ki doktor da cihazımız çok kötü dedi o yüzden bir hafta sonra özele gitmek istiyorum
ahusn esrayvz25 git bende özel hastane amma olumsuz söyleseydiler başka hastaneyi randevu almıştım ora gitcekdim inşeAllah görürsün🙏 başka bebek var iıkmi