_illaedep Kızlar sol kaburgam çok ağrıyor yatarken kalkarken çok zorlanıyorum 😔31 haftalık hamileyim ağrıyan yere dokununca inanılmaz acıyor.doktorumu aradım bebek büyüdüğü için normal dedi ama öksüremiyorum bile tam anlamıyla 😔yaşayan var mı bu durumu ?😔
EdanurZ _illaedep ilerleyen haftalarda daha beter oluyor canım normal yerleri daralıyor sığmıyolar artık
2prensesannesiiii _illaedep ben yamulurdum ya yine rahat etmezdim çok iyi bilirim o ağrıyı bebek kaburgaya bası yapıyor hiç bi pozisyonda rahat edemiyor insan ve nefes almak bile acı veriyor hayırlısı ile kurtulun inşallah 🙏🏻
Busranur_mnts _illaedep benim de ağrıyor 2 3 haftadır 33 haftayım bebek akşamları çoğu zaman yukarı dayanıyor elimle itiyorum aşağı gitsin diye 😅
sinemsssssss _illaedep günlerdir aradığım sorun ve cevabı resmen 26 haftalik hamileyim ama sol kaburgam da çok kotu agri oluyor asla rahat yatamıyorum ve oturamıyorum
Meleekdincc Bende 31 haftalığım kaburga ağrısının yanına kasılmalar da eklendi bel ağrısını söylemiyorum bile Rabbim yardımcısı olsun herkesin 🙂↕️
_illaedep Cevap veren herkese çok teşekkür ederim. Normal yani.korkmama gerek yok. Sağolun.inşallah dayanılmaz hale gelmez 😔🤲
_illaedep sinemsssssss Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin yavrucaklarımızı🤲
Seda2516 _illaedep kaburga ve sırt ağrısı da var bende doktorun magnezyum vermedi mi Benimki sabah akşam icebilirsin demisti
_illaedep Seda2516 verdi ama vitaminleri bile mide bulantısından zor içiyorum ona yer kalmıyor 😔bitik durumdayım 😔
zehrakrdg _illaedep çok geçmiş olsun. Bende de kaburgama doğru tekme atınca kemiğim karnıma batıyor. Uzanınca hafifliyor anca