Kızlar iki üç saattir sürekli bıçak saplanıyor gibi ağrılar giriyo sol tarafta ama kanama vs yok sizce normal midir yoksa acile gideyim mi ağrı giriyor 5 10sn sonra bir daha geliyor ama iki büklüm olacak şekilde bir durum yok o kadar sancılı değil korkuyorum bişey mi oluyor diye