Selam kızlar bazen aşırı şişkinlikten duramıyorum o da kabız olduğum anlamına geliyor ama tabi biraz sıkıntılı işimi hallettikten sonra çok şişiyor dışında bişey çıkıyor yuvarlak ama sonra geçiyor benim size sorum bu şekilde yara olup ardından ishal olan ve afedersiniz onu bile çıkarırken acı çeken var mı? Karnınıza vuruyor mu acısı? Hani bi anda zonklama ağrı veya kasılma gibi bişey oluyor mu?