Kızlar benim karnım 23-24. Haftalarda da ilişki sonrası sertleşmeye başlamıştı o zamanda korkmuştum ama sonra rutin kontrollerde doktorum erken doğum riskim olmadığını rahim uzunluğumun normal olduğunu bebeğin gelişiminin çok iyi olduğunu söyledi her seferinde. Kasılmalar da normal felan diyordu benimde zaten o an karnım normal olduğu için takmıyordum. Ama şuan ilişki felan olmadan yine çok sert bebek bildiğin kasılıyor gibi karnım değişik bir hal alıyor ve canım yanıyor kasıklarım ağrıyor çok korkuyorum. Eşim saçmalama normal hep oluyor doktora gidiyorsun normal diyo sende bir şey yok diyor. Evet kanama akıntı hiçbisey yok ama bu neden oluyor ya aşırı merak ediyorum. Salı günü 32 olup Nst giricem zaten o yüzden bekliyim mi? Kesin sancım çıkacak gibi geliyor🥹🥹🥹