meva_ Kızlar ben 18+1 günlük hamileyim şimdi doktordan çıktım bebeğim 247 gram yani şimdi ne güzel ne var bunda diceksiniz belki ama 🙂🙂🙂 burda okudugum bebek gramlarına göre fazla gibi sanki iri bi bebek mi acaba normal mi bu gramda olması ben miniminnak bekliyordumda 😊 ve daha hiç kilo almadım hamileliğimin basından beri 🤦🏻♀️
Yalinn8 meva_ lutfen gramlara takilma simdiden cok erken, gercekten biraz zaman gecsin gelisicek o alicak kilolari sen dogru beslenmeye bak, bebis alirr, goruceksin zamanla😉
Yasemincifci meva_ alırsın canım merak etme bende 20. Haftadan sonra aldım bidr herkesin bebeğinin kilosu agnı olcak diye bir şey yok kıyaslama hiç mi hiç yapma sağlıklı olsunda gerisi önemli değil
Badesmom Her dönem değişir o merak etme kimi zaman öne geçer kimi zaman haftasını yakalar sen sadece gereksiz beslenme hamileyim diye. Sağlıklı beslen yeter tek faktör buda değil tabi genetikte var.
meva_ Badesmom ben 2200 dogmusum ama eşim 4000 kilo umarım eşime ceker 😊 elimden geldiğince dikkat ediyorum ama sizin önerebilceğiniz sunu ye bunu ye diceğiniz seyler neler mesela 😊
Yalinn8 meva_ benim de ilk, hiic o zamanlar aklima gelmedi, tek yapabilecegin guzel beslenmek, senin icin diyorum aslinda simdiden takilirsan zorlanirsin cok erken, rahatla guzel beslen alir kuzun😉
Badesmom meva_ şekerli şeylere yüklenme hatta hiç tüketme bebeğe sağlıklı kilo aldırmak istersen tamamen protein ve doğal beslen. İri bebek olması çok iyibişey değil içeride onuda düşün annesi bide tabi son aylarını :) öyle zorlaşıyoki taşımak. Haftasına uyumluysa dert edeceğin birşey yok. Süt ürünlerini çok tüket badem muz güçlü olsun bebiş :) cinsiyeti ne?
meva_ Badesmom bu gittiğim perinatologtu söylemedi cinsyet normal de özel hastaneye gidiyorum 14. Haftada yüzde 51 kız dedi doktorum değişir mi sizce haftaya gidicem tekrar kesin netleşir heralde artık 😀😀 bende sut muz kasar yiyorum genel de sebze brokoli karnabahar ve diğer sebzeleri ve hafta da 2 3 gün et turu yiyorum tatlı hiç görmek dahi istemiyorum zateb yediğim tatlı turleri meyveler elma kivi gibi 🙂 yani saglıklı olsun ama minnak olsun ya hiç buyumesin hep bebek kalsın ama nerdeee 😀😀
Kahramanlar İlk zamanlarda banada haftasına göre ileri demişlerdi sonra yavaş kilo alıyor dedi 20 haftada şeker testinde sorun varsa çıkar
meva_ Kahramanlar doktor bişey demedi ama belkide bana fazla geldi heralde benim hayellerim de minnak bi yavrucak vardı sanırım 🙂 şeker yuklemesi yaptırmadım daha o nasl oluyor ?
meva_ petitehatunn ya bende almadım 63 kiloyum zateb 🤦🏻♀️ Yeterince tombişim merak ediyorum aslında kilo almak bebeğim içinse hiç korkutmuyor ama Yine de korkmuyorum değil 🙂🙂
meva_ Yasemincifci yok yok canım o kıyaslara hiç girmem hani merak ettiğim bu haftalar normal miydi sadece cunku doktorlar her kiloya iyi güzel diyolar ya genel de o nedenle 🙂🙂
Kahramanlar meva_ hastanede şekerli su veriyorlar glikoz yani açken kanını alıyorlar birde glikoz içince kanını alıyorlar gebelik şekeri olanların bebekleri iri oluyırmuş belkide yapı gereği tombiş 🤗her iri bebek şeker hastalığı habercisi değil yani
petitehatunn meva_ Ben 87 kiloyla hamile kaldım. 80 e indim. 19+2 hiç kilo almadım henüz. Bebişimin ilerlemesi de Maşallah gayet iyi gidiyor. Doktorum hiç kilo almamaya devam edebilirsin. Bebek gelişiyorsa sıkıntı yok dedi ☺️
meva_ Kahramanlar hımm anladım canım 2 haftaya çıkar kokusu o zman diyorsun 😀😀😀 insallah yoktur yani kimsede çıkmasın şeker fln doktorum bu hafta dicek sanırım bana daha ilaç da vermedi hiç vitamin kan ilacı fln 😐