Elifelif49 Mrb arkadaşlar benim bu gece sabaha kadar karnım ağrıyordu yani iki göğüsün arasi 36+5 günlüğüm bilgisi olan acil cevap lütfen
Yalinn8 Elifelif49 dogum sancisi daha cok alt karin ve belden giren agri die tarif ediliyor, kasilmalar ve giren agrinin giderek sıklasmasi lazimmis, akssmdan beri dayaniyosan ve ust bolgendeyse zannetmiyorum ama dr un daha dogru bilgilendirir tabii
Merveege2011 Elifelif49 Doğum sancısı daha çok belden gelir yasa karnında yada kasıklara doğru adet sancısının şiddetlisini düşün öyle olur kuzum ama yinede bir doktora görün haftan doğuma yakın çünki bende 36 da yapmıştım
ebru23 Elifelif49 karninin ust tarafi yani bi doktora gitsen iyi olur gobegin ust tarafi gebelik zehirlenmesi demislerdi ama arastir post acip pek bilgim yok
Elifelif49 Yalinn8 hmm anladım belimde zaten çok ağrı var 5 gün önce dr dan geldim tekrar gitmek istemiyorum
Elifelif49 Merveege2011 kasıkta belde de ağrı var zaten bişey soracam nişan denen şey gelmeden doğum oluyomu benim daha öyle bişey gelmedi
Merveege2011 Elifelif49 bende ikincide olmadı kuzum direk sancım arkadan suyum geldi ilkinde gelmişti nişan herkeste gelecek diye bir kaide yok
ebru23 Elifelif49 ya sadece bi fikir bilgisizim tabikide gobek ustumde agri oluyosa siye biseu duymusrtum
ebru23 Elifelif49 elde ayakta sisme varmi yada tansiyonunu olctur ama yorduysan kendini kasilma sertlesme normal biseydir belkide o agri mide yanmasi yuzundendir.