babygirl02 Kızlar 34+4 günlük hamileyim 2 gündür bogazım da bi acı yanma var balgamımda var midemi bulandırıyor hastaneye gittim ama hiç bişey yapmadılar ne yapsam geçer balgamım falan
ArelinAnnesi1 babygirl02 bana doktorum ıhlamur içebilirsin bal kat içine demişti çok şükür hafifledi baya rahatladım
EdanurZ babygirl02 ıhlamur içebilirsin tabii canım ben kızıma flumix almıştım ravla nın dün akşama kadar boğaz acısı yaşadım sabah öğle akşam ondan yedim az az sabah rahatlamıştı boğazım bugün de hafif başladı yiyecektim unuttum koşturmacadan yatmadan yerim artık çok iyi toparlıyor boğazı
babygirl02 EdanurZ siz kaç haftalıksınız doktor mu önerdi bogazım çok acıyor yutkunamıyorum Ihlamur içeyim o zaman
EdanurZ babygirl02 herşeyin fazlası zarar tabi canım kararında iç bişey olmaz Allah ın izniyle ben 36+6 haftadayım
EdanurZ babygirl02 canım ilaç değil zaten bal içinde bajaratlar var kızıma okula gidiyor diye almıştım bende kullandım iyi geldi normal bal yer gibi abartmadan ye ben çay kaşığıyla günde 3 kere yedim dün mesela boğazı yakıyor zaten zencefil zerdeçal karabiber karanfil var içinde bal da ıhlamur balı
EdanurZ babygirl02 bana bide ıhlamur hiç fayda etmez mesela pek de sevmem ama o karışım çok iyi geldi
babygirl02 EdanurZ balgam ve bogaz acısı beni rahatsız ediyor yutkunmakta zorlanıyorum malesef ya bazen ballı süt içiyorum ama faydası yok malesef
EdanurZ babygirl02 sen bilirsin canım benim doktor devlette diye danışamıyorum herşeyi az yiyimce sıkıntı olmaz diye yedim
ArelinAnnesi1 babygirl02 ben 1 hafta kadan yatmadan önce içtim fayda gördüm darısı size inşallah 🤲🏻 zor bi durum çok geçmiş olsun