Elisa0110 Bugün karnımda farklı Bi şişlik Bi sertlik var. Yemeği çok kaçırdım ondan mı kilo aldım ondan mı acaba ☹️
gecemavisiii Elisa0110 ilk 3 ayın içindeyseniz normal, ben az yesem bile karnım kocaman oluyor taş gibi oluyordu
zehea Es07 ben de bu durumdan cok müzdaribim bir lokma yesem ölüyorum şişlikten nefes alamıyorum davul gibi şişiyo karnım sizde de mi möyle
Es07 zehea evet benim safra kesemde sorun var Ne yesem dokunuyor,gaz bombası gibiyim Şişkinlik hazımsızlık mide bulantısı kusma sırt ağrısı
zehea Es07 benşmde mi acaba safra kesemde sorun var siz nerden biliyosunz doktor mu söyledi ne yaptı anlamak için
Es07 zehea evet kanda değerlerim yüksek çıktı dahiliyeye gittim ultrason yapıldı 2 kez Pazartesiye randevu aldım tekrar dahiliyeye Şimdi yine sorun devam ediyor