mucizem2geliyor şeyden bahsediyorsanız hamileliğinizin kaçıncı ayında başvurursanız 9. Aya kadar her ay hamilelik parası alınıyor geçmiş olan ayları alamıyorsunuz felan bende böyle birşey inst*gramda görmüştüm ve bulunduğum ildeki sosyal vakıfı aradım veriliyormuş ama eşinin ve senin sigortası olmaması gerekiyormuş yeşil kartın olması gerekiyormuş o parayı almak için bana bu şekilde söyledi çalışan ondan mı bahsediyorsunuz acaba