busraayakup 23 haftalık gebeyim ve enfeksiyona yakalandım. Doğru dürüst yiyip içemiyorum. Yaşayan var mı? Bebeğime zarar verir diye korkuyorum
esralgn busraayakup bende 25 haftalığım idrar kan verdim . Biraz enfeksiyon var dedi anlamadım neyden oluyor su içiyorum temiz tutuyorum vs.. gebelikte olur bu dedi reçetem daha yarın alacağım doktordan bide günde 3 tane hap içiyorum vitamin vs
hanega busraayakup eklem ağrısı var mide bulantısı var ama kusmadım hiç hamilelere sadece bunu veriyorlarmış daha da ilerlerse damaryolundan serum veriyorlarmış diye biliyorum