happycat Kızlar ben uzun süredir hastaydım da. Kan tahlili aldılar. Crp 40 çıktı. Kanda enfeksiyon varmış. Doktor mecbur antibiyotik kullanacaksın dedi. Bunu yaşamış birileri var mı? Antibiyotik kullanıyorum şu an ama içim de hiç rahat değil.
asellim143_ happycat bnde bademcik iltihabından kullandım sknti olmaz inşallah bnn bı sknti yaşamadım
ylnydgd happycat ben de gripte kullandım 1 paket. Crp yüksekse enfeksiyon var vücutta bebeğe zararı daha yüksek. Mutlaka kullanın ilacı. Geçmiş olsun
Smabln 15+4 günlük hamileyim yeşil akıntım var doktorum bana azax 500 mg antibiyotik hap yazdı kullananlar varsa bana yazabilir mi lütfen