Merhaba hanımlar en son 2 hafta önce doktora gitmiştim bugüne randevu vermişti şuan tam olarak 33+6 haftalığız bu 2 hafta içinde bebek sadece 180 Gr almış doktor beslenmeyle alakası yok dedi damarlarına baktı gayet iyi ama bebek çok zayıf kalmış dedi 2 hafta sonra tekrar gel aynı böyle devam ederse küvezde yatar dedi moralim alt üst oldu bu kiloda olup küvezde yatmayan varmı acaba kilomuz 2.180 gr