umutoglumm 9 haftalık hamileyim en son geçen hafta gittim kontrole bı sorun yoktu ama 2 gündür karnimda adet sancısı gibi ağrı oluyor bugün de belim ağrımaya başladı normal mi bı sorun mu var acaba korkuyorum ,🥹
Iremsel_ umutoglumm normal canım benim 13 e kadar devam etmişti bebiş yerleşiyor rahmin büyüyor sonra ara ara olmaya devam edecek kanaman yoksa olması sağlıklı gebelik olduğu anlamına geliyor 😇
Melike3506 umutoglumm normal rahmin büyüyor çünkü bebek büyüdükçe 18. Haftadayım bir kaç gün önce yine ağrı girdi bana. Gebelik ilerledikçe rahim büyüyor ve ara ara ağrı giriyor
Melike3506 umutoglumm çok güzel bir his, zaman çajuk geçiyor o günler gelince zamanjn çabık geçtiğini anlayacaksınız 😊
umutoglumm Melike3506 evet öyle 🥹 sizin ikinci gebelik mı erken hissetmiş siniz sanki hareketlerini genelde 19 20 haftalar diye biliyordum
berii_123 Bende hamile olduğumu 1 hafta önce öğrendim karnım çok ağrıyor 5 haftalık hamileyim normaldir inşallah