Hamiş anneler ne durumdasınız ben 35+4 olmama rağmen hiçbirşey yapmadım daha geçe hafta dolapla şifonyer aldık onu bekliyorum gelmesini kıyafetlerini yıkayıp yerleştirmek için suan yıkasam şimdilik kendi dolabımda yer açtım biraz yine mecbur oraya koymak zorunda oldugum için yapmak istemiyorum yaptıgımda o güzel kokusuyla ütüsüyle kendi dolabına asıp yerleştirmek istiyorum hastane çantam bile hazır değil inşaAllah dogurmadan yetişir 😂😂😂