Herkese merhaba şeker yüklemesinde açlık şekerim sınırda çıktı doktor diyet verdi tokluk şekerim yüksek değil açlık şekerim yüksek bu 2. Gebeliğim kızımda böyle şekerim çıkmadı bu hamileliğimde çıktı ve aşırı derecede acıkıyorum sürekli olarak bişeyler yemek istiyorum diyetide başarılı bir şekilde uygulayamıyorum gebelikte şekeri olanlar bununla nası başa çıkıyorsunuz