Aybukemmm Hanımlar günaydın . Biz 31 haftalık olduk. Ama doktor bebeğin makat geliş olduğunu söyledi. Bu durumda olan var mı. Döner mi acaba . Daha zaman var nasilsa
Yalinn8 Aybukemmm benim kuzu normali cook istememe ragmen donmedi yarin 38/4 te zorunlu sezeryan oluyorum amaa senin haftan daha erken döner bencee, pilates topuyla yapilan hafeketler var bi bak istersenn😉
Aslksp Aybukemmm çok bekledim ama malesef dönmedi benim minnoşta hep tersti. 38+2 olduk haftaya 39+2de sezeryan oluyoruz hayırlısı diyelim😯 sizin daha haftanız erken döner inşallah
031965 Döner 36-38de de dönüyolar sadece alan daraldıkça zorlaşıyomuş ama belli olmaz. Biz epeydir baş geliş pozisyonu ama o bile değişebilir
Badesmom 33 bitiyo benim hala dönmedi bekliyoruz doktor 35 e kadar istediği gibi durabilir dedi sonra zormuş dönmesi. Benimki yan yatıyor makat geliş biledeğik gebeliğin başından beri hep kafa solda ayaklar sağda hiç değiştirmedi
Aybukemmm Öncelikli olan sağlıklı olmaları tabiki. Allah'ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😄