Elif_56 Merhaba arkadaşlar ben 24 Kasım’da son adetimi oldum ama bu ay içinde olmadım sizce hamilelik ihtimali var mıdır kasık ağrısı hissediyorum ama herhangi bir kanamam yok
defnoloj Elif_56 bunu kimse bilemez ki. Adet geciktiyse test yaparsınız. Çünkü adet belirtileri ile erken gebelik belirtileri aynı
Busra5222 Elif_56 benim son adetim den 9 gün geçince test yapmıştım hamile çıkmıştım. Bence sende olabilirsin
Elif_56 penbe_karisi şuan da varıp bir döngü içerisindeyim bu gönderiyi paylaştıktan sonra adetim 1 ocakta oldu kanamam 5 gün sürdü bitti sonra bugün sabah 28 ocak ta tekrardan bir kanamanın olduğunu gördüm ilk defa yaşıyorum