Gazi Hastanesi’nin normal poliklinik bölümünde doğum yapan var mı ilk doğumumda gazide olmuştu ama özelinde muayene oluyordum doğumuma Profesör girmişti paralı muayene olduğum için.bu hamileliğimde normal polikliniğe gidiyorum doğuma profesör yani hoca deniyormuş.hocada giriyor mu bilgisi olan var mı?