nilaytygr 21+5 haftalığım dün detaylıya girdim beynin sağ tarafında ki sıvı artışı varmış (venrikülomegali) deniyor sınırda artarsa tehlikeymiş,yaşayan var mı sınırda olup düzelen doğuma kadar?
Bicirik2025 nilaytygr ni altan cebeciye de görün derim. 8 doktor gezdim doğru teşhisi koyabilen tek doktor oydu. Dediği gbide oldu. Şuan kucağımda çok şükür.
Bicirik2025 nilaytygr böyle bir sorun olmafı çok daha farklı şeylerden bahsettiler devlet hastanesinden kağıt imzalayıp çıktım. Fetal ölümden anne ölümünden bahsediyorlardı. Altan hoca doğru teşhisi koyabilen tek doktordu. İyiki sözünü dinlemişim diyorum.