Kızlar dünde yazdım ama dün gece turuncu akıntı gelıyordu 1 saat önce kanama başladı ve ayaklarım sanki kopacak ağrıdan adete göre 5+6 geçen sefer kimyasal var randevuma daha vardı doktor testlerde de sorun yok demişti düşük mü gene mi kimyasal gebelik testi falan da yok kardan yolda kapalı napcam