Merhaba kızlar bugün bebegin eşi aşağıda olduğunu öğrendim 2 uzman doktor geldi baktı bitmeyen kanamam vardı çok şükür 5 6 gündür kanamam yok doktorlar yakın takibe aldılar riskli gebelik kanama olursa bebegi alırız dedi 😔 eğer sıkıntı olmazsa inşallah bu şekilde normal doğum olmaz dedi benim için normal veya sezaryen önemli değil yeterki sağlıklı bir şekilde devam edim şuan 17+5 oldum bu şekilde olup sağlıkla kucağına alan varmı lütfen yardım edin