Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese mutlu yıllar diliyorum.Arçelik çamaşır makinemde sıvı deterjan için kapak ya da aparat yok hemen de kıyafetleri yıkamam gerekiyor ne yapmam lazım.Tek seferlik yıkasam daha sonrasında alırım zaten.deterjani dokunce akip gidiyor ama tek seferlik öyle yapsam olur mu acaba?