Zeynepkadas Merhaba arkadaslar bugün 40+0 olduk dün normal akıntımdan faklı olarak yapıskan kıvamlı bir akıntım oldu ama kanlı degildi sarıydı ve 3 defa geldi sizce bu nişanmı Ve birde dün gecedendir sağ ve sol tarafima uzandigim zaman bebek bi yerde toplaniyor ve kasiklarima bir sanci geliyor ama pozisyon degistirmedigim surece gecmiyor sizce normalmi yoksa dogumla ilgisi olabilir mi?
Dryatpzglu Zeynepkadas muhtemelen çatı muaynesinden kaynaklıdır geçen Pazartesi oldum bende geldi sümüksü bişey azıcık da kan vardı. 1 hafta olduu 1 haftaaaaa. Ama gelen giden yok 🤷♀️
Zeynepkadas Dryatpzglu yaa 🤦♀️ insallah o kdar beklemez bizim oglann artik bian once dogsunn istyorum😁
Dryatpzglu Zeynepkadas bende yaa çömelip çömelip kalkıyorum yürüyorum açılma falan olsun diye ama yokk
Dryatpzglu Zeynepkadas gerçekten yaa halaa hiçbir belirti yok 🤦♀️ Yarın gidicem kontrole bakalım be dicek
Zeynepkadas Dryatpzglu ay insallah doktor guzel seyler soyler canim lazasiz belasiz bir sancida kurtulallim insallaaah🤲