sbulut64 merak etmeyin bu haftadan sonra kilo almaya başlayacak zaten. Benim 26 haftalıkken 800 gramdı şuan 30 haftalık 1350 gram ve doktor normal dedi. eğer minyonsanız ve kızsa onun da çok etsi var. İnanın başından beri çok şey yaşadım ve stresin daha da kötüye götürdüğünü gördüm. Cihazlarda yanlış ölçebiliyor. Kısacası kendinizi üzmeyin daha dengeli sağlıklı beslenin. Özellikle muz, kaşar peynir, kefir, avakado, ve balıkyağı hapı kullanın.. bebeğinizin hareketleri iyiyse oda iyidir canınızı sıkmayın.