ahhhsen Her şeye ama her şeye ağlıyorum bir oğlum var onda asla böyle olmadım bu hamileliğimde cinsiyeti bilmiyorum ama her dakika ağlıyor sebepsiz en ufak şeye bile sizlerde benim gibi misiniz merak ediyorum 😭😭😭😭
vanilya_kokusu_ ahhhsen evet az önce gene ağladım birazdan gene aglicam uyumdan öncede ağlarim heralde
Fatmanur_0416 ahhhsen bende aynı durumdayım maalesef herşeye ağlıyorum sebepsizce sanırım hormonlar canım gün içinde bir kaç kez ağlama krizine giriyorum 🤷
narcissus24 ahhhsen evet hemde nasıl duygusallık, 10 kasımda atatürk e, anne eşek öldüğünde yavru eşek başından ayrılmadığı bir video izlemiştim bi de o şimdilik aklıma gelenler bunlar 🤣🤣
colkizi ahhhsen Geçen akşam daha iki ay kilo alcam diye ağladım eşim bi yandan gülüyor bi yandan beni teselli etmeye çalışıyor 🤣
ahhhsen Fatmanur_0416 10 haftalığı. 6 haftasında öğrendiğim öğrendiğimden beri hergün ağlıyorum sonra bebek etkilenir mi diye bide ona üzülüp ağlıyorum fena bir girdap içindeyim
vanilya_kokusu_ ahhhsen benim ki alıştı bana arttık garibim🤣🤣 küçük Bir ters cümle söylese ona da ağlıyorum
Fatmanur_0416 ahhhsen öyle etkileniyor maalesef o da strese giriyormuş ama insanın elinde olmuyor maalesef Allah yardımcın olsun canımm
gunesimekardes ahhhsen herseye degil de az once sehir hastaesinde firca yedim eve geldim bi de esim kizdi baya uzun sure agladim. Hala daha aglamak istiyorum