karnım karnımın yanları belim kasıklarım ve bacaklarım çok ağrıyor bugün hastaneye gttm çok şükür bebişim iyi yarn 14 günlük olcaz ve stajer denk gldm yine ve ağrıların sebebi nedir diye sordum hamilelikte olabilir düşükte olabilir gelesi varsa gelir düşer diye konuştu canım çok sıkıldı kızlar