linammm_ 35 haftalık gebelikte göbekten kan sulandırıcı iğne bebeğe gelirmi karnım baya gergin çünkü doktorum gelmez dedi ama ben yinede çok tedirginim kullanalar yorumlarınıza ihtiyacım var
Pofidik123_ linammm_ bende şimdi kullanmaya başlıcam 36 hafta oldum doktora sordum koldan mı göbekten mi diye şu an karnın var baya bebek büyük istersen koldan yap yada bacaktan dedi
Fuunndaaa linammm_ doktor banada geçmez demişti ama içim raamt etmediği için karnım büyüdükten sonra kola geçiş yaptım koldan vuruyorum
btl194 linammm_ yapıyorum ben göbeğe eşim denk gelirse kola yapıyor ama çoğunlukla göbek.zaten ucu çok küçük yetişmez bebeğe.ben iğne yaparken kızım hemen kardeşim poponu çek kardeşimmm iğne geliyor diye uyarıyor 🤣