fatmaa51 Arkadaşlar ben 11 haftalık hamileyim ama 10+4 ten beri gögüs ağrım resmen gitti yumuşacık oldu şuan böyle olan varmi aranızda daha önce 3 kaybım olduğu için korkuyorum
Ruyasekr2089 fatmaa51 benimde öyle olmuştu mide bulantım falan bi anda gitmişti çok korkmuştum şimdi 34 haftalık olduk bile. Endişe etmeyim gayet normal bi durum🥰🌸
nursenasu27 fatmaa51 normal canım hormonlar da dengesizlikler vs bende hiç belirti yoktu üç defa kanda iki defa evde ki testlerde negatif çıktı yani hepimizin bünyesi farklı sonuöta
Melike3506 fatmaa51 benim de 9. Haftadayken göğüs hassasiyetim ağrılarım bitmişti şuan 18. Haftadayım belirtiler her zaman kalmıyor. Şuan tek belirtim göbüşüm 😂😂
fatmaa51 Ruyasekr2089 karnıma arada bir sancı giriyor adet sancısına benzer 10 gündür filan son 3 gündürde gögsümde hic ağrı kalmadi çok korkuyorum
Ruyasekr2089 fatmaa51 ilk haftalarda kasık ağrısı adet sancısına benzer ağrı normal bende de olmuştu ama çok şiddetliyse, dayanılamayacak gibiyse ağrı acile gidin isterseniz
fatmaa51 Melike3506 benimki cok sertti el değmezdi suan elimi dokunduğumda yumuşacık olması korkutuyir beni insallah bir sıkıntı yoktur
Melike3506 fatmaa51 daha bir kaç gün önce de oldu. Gebelik boyunca regl ağrısı arada giriyor rahim büyüdüğü için. Kanama ve lekelenme olmadığı sürece endişelenmeyin regl ağrıları gibi ağrılar normal
psymom2 Ben de 10+1 deyim 9. Haftada belirtilerim hepten kesildi diyebilirim. Bebekte bir problem yok vücut hormonu dengesine alışıyormuş
Derya2 fatmaa51 merhaba korkmayın bende aynı şeyleri yaşadım sizin haftalarınızda sürekli araştırıyordum genel olarak belirtiler bazen kayboluyor tekrar geri geliyor normal bunlar. Benimde iki kaybım var insan böyle olunca daha çok tedirgin oluyor ama yaşadığınız normal yanı