Nealakayahu Kızlar 39 haftalık oldum doktor baş çevresinin 38 ama karın çevresinin 36 haftalık olduğunu söyledi 2900 müş kilosu pazartesi gel suni sancı verelim dedi var mı yaşayan tedirgin oldum
aboutbehis Nealakayahu Benim bebiste durmus kilo almiyor😅 Bizde de ayni 2900 gr civarinda. Ama benim dogumu ertelediler bir 4 gun daha. 40+4 te yatacakmisim hastaneye suni sanci icin. Bu son 10 gunde gelismesine bakacaklar galiba belki 3000 gr olur max🤷🏻♀️
Minikkkk_0 Nealakayahu benimde bebişim zayıf 37+0’da 2400 civarı dedi doktor büyük ihtimalle pazartesi günü yatış verip suniyle başlatacak geçtiğimiz pazartesi dedi gel başlatalım diye yıl sonu yaş kaybetmesin diye istemedim bu sefer olacak galiba bende çok tedirginim nasıl olacak süreç nasıl gidecek bakalım
demetov Nealakayahu ben de 39+1 oldum bugün 39+3 te muayene var 38+1 de 2785 gramdı. Ben bebeğin minyon olması doğumda sorun olur mu dediğimde doktor bebeğin sağlıklı daha kolay doğurursun dedi _ ama sadece miladını doldurmasını istemeyiz çünkü plesenta da haftası dolunca yavaşlayabilir bebek dışkısını yapabilir bunu istemeyiz dedi. Çatı muayenesi hiç yapılmadı ben de istemedim ekstra. Bakalım bol hareket yürüyüş yapıyorum inşallah dolmadan gelir de bana da suni vs demezler
aboutbehis Nealakayahu Yani evet bir dogal sanci gibi degil. Biraz daha siddetli oluyor ama her zaman dozunu alcaltip durdurabilirler. Belki pozitif bir dogum olacak caninizi uzmeyin nolur. Hic acikliginiz var miymis biliyor musunuz? Zaten haftaniz gelmis belki youtubedan dogal olarak sanci, aciklik baslatabilecek videolara baksaniz?
Mervezzz Benimde 39+1 şuan, geçen cumartesi 2750 demişti, cuma günü bakalım kilosunu ogrenicem ama doktorum kilo hususunda olumsuz konuşmadi, sağlıklı olsunlar inşallah