gizemsaydut Hanımlar merhaba, bugün gebeliğimin 6. Haftası muayeneye gittim ama ne vajinal ultrasonda nede karından yapılan ultrasonda kese gözükmedi. Bu normal mi başına böyle bi şey gelen oldu mu
Eda42_ gizemsaydut Bu hafta da bu değer ile kese görülmesi gerekir kesinlikle bebek görünmemesi daha erken ama kese görülmesi lazım dikkat edin dış gebelik falan olmasın