Yani şimdi ne desek boş imkan varsa özele gidin ama fiyatlar uçmuş durumda ki yeni yıl zamları da gelecek belki gelmiştir bile.Eğer devlete gidecekseniz pek seçenek yok şehir hastanesi veya beyhekim olabilir ben şehir daha yakın diye şehirde düşünüyorum,beyhekim için eltim odalar tek kişilik özelden farkı yok dedi size yakınsa değerlendirin