Sis Kızlar günaydın öncelikle saat 11 gibi detaylı usg giricem daha önce giren yada bilgisi olan arkadaşlar bebeğin hareketlerni daha iyi görebilmek için aç tok nasıl gitmeliyim biraz bilgi verirmisiniz 🙈🙋♀️☺️
ferdaasaf Sis doktorum bana çikolata ve ayran iç sıra beklerken dedi ikisi biara da zor oluyo ama enterasannbi sekilde hareketleniyorlar ayran içemesen bile çikolata ye 😊 tok git kahvaltını yap
MerveCey Sis karnın tok olacak, orada da yemek için çikolata al yanına. Bir de mesane boş olacak. Yanında tüm ultrason görüntü ve tahlillerini de götür benden istemişlerdi.
seydaeg Sis tok gitmelisin. Ben tok gittim dr çok iyi gördü . Kıpırdıyordu. Sen yemek mi yedin diyw sordu hatta dr bana
Nezahatozen tok gel demisti meshane boş olucak dedi ben bi dilim çikolata yedim ikili tarama sonucunu istemişti benden
Popmum Benim bebeğim açken daha çok oynuyor doyunca uyuyor ☺️ ben tok gitmiştim hiç kıpırdamadı bence bebekten bebeğe değişiyor