Kızlar yine bişey danısmak istiyorum. Aslında bu 2. Gebeliğim ama tam emin olamıyorum. Ben 14 aralıkta korunmasız ilişki yaşamıştım son regl tarihim de 27 aralık. 29 aralıkta hem idrar hem kan testi yaptım sonuç 92 çıktı.
Beta değerim çok mu düşük ben ilk kızımda ½ gün gecikmeyle 1200 gibi değerle öğrenmiştim