_Feslegennn__34 glsmm_ asla vermez iki defa yaptım bugünde hata sabah yaptım negatif kaç saat geçerse geçsın kuruma bırakmaz silik varsada o vardır yanı negatifti ve adet oldum bugün zaten
plnkrc glsmm_ asla yanlış sonuç vermiyor geçen ay awoxla yaptım kuruma çizgisi bile çıkartmadı bu ay tekrar awoxla denedim anında çıkarttı yani yoksa yok varsa var öyle bir test diğer testler kuruma çizgisi çıkartmıştı yanıltmıştı hep
babylove14 Benimde awox böyleydi hamileymişim hem de kan verdiğimde çıkmamıştı bence siz de gebesiniz ama hemen umutlanmayın sonra hayal kırıklığı olmasın
babylove14 arsesraa evet tam yumurtlamadan sonraki 10. Günde vermiştim Ama çıkmamıştı idrar testinde çıkmıştı çoook silikti ama görmüştüm
_Feslegennn__34 glsmm_ gebelık var bende böyle çok silikle ögrenmiştım hayırlı olsun şimdi den canım ❤️
arsesraa babylove14 valla canım ben de yumurtlamadan 12 gün sonra kaset testte çok silik gördüm ama kan negatif çıktı regl günüm de geldi ama olmadım yine de insanın içinde umut oluyor