Smabln 15+4 günlük hamileyim yeşil akıntım var doktorum bana azax 500 mg antibiyotik hap yazdı onu kullandıktan 1 kaç saat sonra karın ağrısı ve mide bulantısı çok şiddetleniyor yaşayan varsa yazabilir mi lütfen
3oglanannnesi Smabln mantar büyük ihtimal antibiyotik ne alaka anlamadım ben bu durumu çok yaşıyorum fitil verdi krem kullanıyorum geçiyor
Smabln Hilaldmrci Çok değil yine nadiren oluyor ama artık doktoruma söyleyip de bana ilaç yazmasını istemiyorum çünkü gebelikten yüksek doz da ilaç kullanımı iyi değil Sizin var mı böyle bir sorununuz ?
Smabln 3oglanannnesi Mantar olsa idrar yolu tahlillerim de çıkardı herşey temiz çıkıyor tabi kullandığım antibiyotik üzerine şuan iyi çok şükür çok aşırı akıntım olmuyor artık
Hilaldmrci Smabln cuma günü doktora gitmiştim idrar falan aldı idrar tahlillerim temiz 4+3 haftalık gebeyim
Smabln 3oglanannnesi Çok şükür onlar yok sadece yeşil çok affedersiniz sümüksü akıyor oda çok nadiren oluyor artık
Smabln Hilaldmrci İdrar tahlilin temiz çıktıysa korkmamalısı yada korkutmanalısın kendini kaşıntın yanman ağrın olmadığı sürece
3oglanannnesi Hilaldmrci enfeksiyon değil çünkü mantar farklı ama tedavi edilmeli fitil verdi krem hemen geçiriyor