Yuuu Kızlar 5+4 haftalık gebeyim kese düzensiz dedi vede kanama var kese yanın da oksapar kullanıyorum korkuyorum daha önce 2 kaybım var progestan verdi 1 hafta sonra gel dedi yol gözüktü