Sinemsigibi ya ağrım sızım yok ama çok iğne batması oluyor yürüyüşe cıkınca falan sanki açıklık varda hava alıyormuş gibi bir hisde var alttan muayene olmadım hiç normalmidir bu haftalarda artık
kubos-123 Sinemsigibi Benimde o şekilde iğne batmaları oluyor sanırım bebek doğum pozisyonunu aldıkça oluyor. Şuan 39 .haftadayım ama sizin haftanızda başlamıştı o haftalarda Doktor çatı muayenesi yaptığında açıklık yoktu ama bebek doğum pozisyonunu almıştı
mor_menekse1 Sinemsigibi 35 haftaligim benimde öyle oluyor ya helle dönmeye falan çalışınca gece yatakta doğuma az kaldı Normmal galiba bebek hazırlık yapıyor normal mi yapacaksiniz planlı sezaryen olcak bizimki
Sinemsigibi kubos-123 evt benim bebeğimde hep baş aşağıydı ilk hamileliğim pek bilmediğim için acaba kanala falan mı yerleşiyor ondan mı oluyor diye düşündüm