Seyma_oztn vallahi şükredin herkeste olacak diye birşey yok zaten sorgulamayın asla 👎 bende sizin gibi sorguladım herkese aaa ne güzel geçiyor hiç bulantım yok ya dedim , 8. Haftamda bir başladı 17. Haftaya kadar sürdü ağlamaktan helak olmuştum aman gözünüzü seveyim söylemeyin kimseye keyfini çıkartın 🩷