DiplomaliEvHanimi ama bakmadan açılma var mı bilemez. Sen söyle canım. Bende dün muayene için gittim. Ama hazırlıklı gel demişti. Nst sonucunu beğenmediler. Doktor önce ultrasonla baktı. Tekrar nstye gönderecekti bir de alttan muayene edeyim dedi. Bir baktı. 4-5 cm açılman var canım yatışımı yapıyoruz dedi. Oradan doğumhanenin olduğu yere geçtim. Ebe muayene etti 5-6cm şuan. Bir kaç saat içinde doğumun olur. Senin sancın varmış zaten ama nasıl hissetmedin dedi. Beğenmedikleri nst de sancı yoktu. Ama akşam değişik bir şeyler hissetmiştim. Meğer o ağrılar açılmadan dolayıymış. Eğer doktorum alttan muayene etmese benimde bir şeyden haberim yoktu. 2 doğum daha hızlı gelişiyor. O yüzden temkinli olmakta fayda var