ebobel Kızlar bu ilacı kullanıp ishal olan dışkısı siyaha dönen var mı tek bende mi öyle oldu ne yapmalıyım kullanmaya devam etmeli miyim hiç bilmiyorum doktor burda olmadığı için soramadım da iki hafta var randevuma sabah aç içiyorum
betegemenbur ebobel Demir ilacı kullananlarda çok normal canım. Vücudumuz demirin hepsini emmediği için kalanını dışkı olarak atıyor. Dışkıdan da siyah olarak atılır
muzamis Demir eksikliği için hep kullanıyorum, hayatımda kullanmadığım bi dönem olmadı hiç. Dediğin gibi yapıyor yani gayet normal. Korkulacak bir şey yok🥹
ebobel Havin49_ içim rahatladı yorumlarınızı görünce demirim çok düşükmüş mecbur kullanmak zorundaydım zaten
Aleynadiyorki Benim de öyle kullanmaya başladığım günden beri. Birde mide ağrısı yapıyor aç aldığım için
ebobel Aleynadiyorki evet bende aç alıyorum sabah erkenden ama halsiz oluyorum normalde çok bulantım oluyor zaten sabahları
konaksifa ebobel benimki de ondan ve aşırı kötü bir dışkı atıyorum ishal tarzı simsiyah yapışkan ve afedersiniz temizledikçe temizlenmiyor berbat bişi
Busranur_mnts ebobel demir ilaçlarının hepsi dışkıyı siyah yapıyor ilk başladığımda benim de hafif ishal gibi olmuştu sonra geçti
btl194 ebobel kapsül olanlar yapıyor sanırım ben vegaferon kullandım kabızlık yaptı geri feramat geçiş yaptım o da kapsül bağırsakları çalıştırıyor hemen
Eylul1987 ebobel ebobel çoğu demir ilacında siyah olur gyno bende kabızlık yaptı iyi sizde ishal yapmış