dilara060 Kızlar detaylı ultrasona kaçıncı haftada girdiniz? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız? 18 haftalıkken girmek erken midir?
meryem9797 dilara060 merhaba. 18 biraz erken en ideali 22. Hafta öyle demişti doktor. Ben 22 haftalıkken girmiştim.
dilara060 ecemk94 kaç dk sürüyor öncesinde yapmak gereken bi şey var mı ben gitmeden tatlı şeyler yiyorum su içiyorum bebek yine de uyanmıyo götünü dönüyo 😆
mom_51 20 haftalıkken devlete gittiğimde doktor bana bişey dememişti. 21 . Haftada özelde kontrolüm vardı sağolsun direk detaylı ultrasona almıştı. Zaten devlette de sıra yoktu
zehra_mm mom_51 nasıl yoktu randevu alındığında doktora detaylı ugrasyona geldim diyorsun seni yönlendiriyor ztn
ecemk94 dilara060 45 dakika sürmüştü. ben ekstra bişey yapmadım açıkçası kahvaltı yaptım bide çikolatalı ekmek yedim o kadar.
oppa dilara060 iki saat öncesinde geçi boynuzu pekmezi yedim kudurdu bizimki gğlme krizine girmiştim 😂
zehrakrdg dilara060 18,24 haftalar arası yapılıyor genelde. Doktorumuz bize 22.hafta için randevu almamızı söylemişti.