gunes866_ evet geldim eşimle detaylı etraflıca konuştum,o da mantıklı önermelerde bulundu,yani sen dedi şimdi gideceksin başka doktora(başka hastanede randevu almıştım) doğumuna şurada kalmış 1 hafta dedi,birincisi ilki de normal değildi ne için üzülüyorsun dedi,ikincisi hep gittiğin doktor normal olmaz demiş o risk alır mı acaba ve seni kaale de alır mı dedi,son olarak da diyelim ki normal olur dedi sen yeni doktoru seçtin ya son anda normal olmuyor maalesef sezaryen olacaksınız dese kendi doktorunu bıraktığına üzülürsün dedi..Hepsi mantıklı geldi,ben de kendi doktorumla devam etmeye karar verdim.