ebrncet Kızlar ya kızıma milliyetçi bir isim istiyorum ilay umay gökçe derken en son asena olsun dedik ama emin olamıyorum sizce 🤷🏼♀️
Aysunays ebrncet Hayır asla kötü değil aksine çok asil bir isim Asena. Öneri olarak Burçe yi de düşünebilirsiniz kurt yavrusu demek
almila1723 ebrncet bence güzel değil ya . Aklıma direk kurt sesi geliyor😂 Uluma sesi . Bende gökçe koyacagım
nuriyegcl Eşimde Türk isimleri koymak istiyor hep bende seviyorum kızımız olsaydı Aybike yada Almila koyacaktık oğlumuz olacak Oğuz Kağan koyacağız insallah 🥰