Ay çok şükür ameliyat günüme 1 gün kaldı yarın benim için yeni yıl ile birlikte yepyeni bir serüven başlıyor Allahın izniyle. Bu gebeliğimde kanama sıkıntıları yaşadım 22 haftadan itibaren de suyum geliyordu bir hafta geçsin diye dua ederken 37 haftayı çok şükür gördüm . Rabbimmsağ salim de kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲 benim gibi doğumu yaklaşan var mı söyleyin bakalım 🎈🎁 bu arada uzun zaman yenidoğan yoğun bakım hemşireliği , emzirme danışmanlığı yaptım sorularınız varsa vaktim varken cevap vereyim yarından itibaren başımı kaşıyacak zamanım kalmayabilir 😂😂😂 hadi gönder gelsin