beyza1811 Herkese merhabalar 🌸 Anne yanı park yatak önerilerinizi istiyorum, yoyko almak istedim ama stok yok elele madre çok hışırtı yapıyor diyorlar önerilerinizi benim ile paylaşırsanız çok sevinirim 🤍
Aysenurkeser beyza1811 ben ebebek baby plus anne yanı olabilenden aldım kurduk ama henüz kullanmadık doğum ocakta olacak inşallah
321duru123 beyza1811 2 gün önce madreyi kurdum hışirtı hiç duymadim yapsa dikkat çekerdi illaki geniş güzel kaliteli bisey bende burdan tavsiye üzerine aldim bayada tercih ediliyor
Silaaaamom2025 beyza1811 ben 2 aylık anneyim psrk yatak aldığıma çok pişman oldum çocuk içinde uzun aylar yatsın yatak almayalım bir süre diye düşündüm ama zaten bir şekilde alınacak yatak elektrikli beşik daha mantıklıymış çünkü bazen kriz çıkıyor asla uyumuyor ben aşırı yoruluyorum park yatak o kadar kocaman ve ağır ki sallaya sallaya perişan oluyorum elektrikli beşik alsaydım o kendi kendine sallanacaktı işte kimse söylemedi bize ben söyleyim bari kesinlikle elektrikli beşik diyorum